Przełom roku to zawsze dobra okazja do podsumowań i przygotowania planów na najbliższą przyszłość. Postanowiliśmy oddać więc odwiedzającym naszą stronę krótkie zestawienie tych wszystkich najważniejszych wydarzeń minionego roku i zarazem podzielić się refleksjami na kolejne 12 miesięcy. A w 2014 roku działo się, oj działo! W tym artykule spinamy klamrą wszystkie kwestie marketingowe firmy.
Początek minionego roku przyniósł w naszej firmie sporą zmianę
multimedialną. Większe niż zazwyczaj siły skierowaliśmy w kierunku
naszej strony internetowej, fanpage na portalu Facebook oraz kanał
YouTube gdzie już od kilku lat pojawiały się profesjonalne
materiały filmowe z realizacji transportu ponadnormatywnego. Wszystkie
zmiany jakie zaszły w tych obszarach możemy ocenić w pełni pozytywnie.
Zwiększony ruch na naszej stronie to efekt nie tylko zmian
wizualnych, aktualizacji danych ale przede wszystkim regularnie
zamieszczane newsy z życia firmy. Całość jest ściśle zintegrowana ze
wspomnianymi już fanpage’m oraz kanałem YouTube, dzięki czemu
żaden gość na www.bedmet.pl nie pominie nowego materiału wideo czy
aktywności na Facebook’u. – Nasi klienci, sympatycy a często też osoby,
które niewiele wiedzą o transporcie ponadnormatywnym mogły w sposób
przystępny i ciekawy dowiedzieć
się o najważniejszych zadaniach z jakimi mierzyliśmy się w 2014 roku a
także poznać najważniejsze wydarzenia z życia firmy – mówi Wiesław
Bednarz, prezes BEDMET.
Rok 2014 fanpage BEDMET zamknął z imponującą liczbą 5
tysięcy fanów. To ogromny wzrost biorąc pod uwagę, że na początku
minionych 12 miesięcy ten wskaźnik nie przekraczał 500 fanów! Sympatykom
naszej firmy na popularnym „fejsie”
nie można zarzucić braku aktywności. Chętnie biorą udział w licznych
konkursach, komentują (często bardzo fachowo) zamieszane materiały i
dzielą się z nimi za pośrednictwem swoich kont. Rekordowe wpisy z
naszego fanpage’a docierały do kilkudziesięciu
tysięcy użytkowników Facebook’a!
Chętnie oglądacie też przygotowywane przez nas materiały wideo oraz
zdjęcia. Nie sposób zliczyć liczby wyświetleń zdjęć z realizacji
transportu ponadnormatywnego, które zamieszamy w znacznych ilościach na
naszej stronie i fanpage, ale wiemy
za to, że kanał YouTube zamknął 2014 rok z ilością ponad 60 tysięcy
wyświetleń i ponad 200 subskrybentów. Co ważne, nasze produkcje oglądają
widzowie nie tylko w Polsce ale też w Wielkiej Brytanii, Niemczech,
Rosji, Austrii, Holandii, Czechach,
Francji a nawet w Tajwanie i Japonii.