Transport
wiatrakow

ZOBACZ WIĘCEJ
drogowy4 transport
drogowy
ZOBACZ WIĘCEJ
  transport
morski
ZOBACZ WIĘCEJ
  relokacje
ZOBACZ WIĘCEJ
  transport
kolejowy
ZOBACZ WIĘCEJ
580 koni mechanicznych, 6 osi i oczywiście flagowy niebieski lakier. Flota naszej firmy właśnie powiększyła się o nowe ciągniki - jedne z najnowocześniejszych jakie są dostępne na światowym rynku.



- Całość zamówienia obejmuje 5 pojazdów. Dzisiaj odebraliśmy pierwsze 4 sztuki. 2 z nich to ciągniki o mocy 580km i napędzie 6x4 a kolejne 2 to ciągniki typu lowdeck o mocy 480km - wyjaśnia Damian Bednarz, prezes Bedmet Logistic.
Ekipa Bedmet Logistic zmierzyła się z kolejnym wyzwaniem.
Niezbędny do budowy nowej elektrociepłowni generator trafił do celu bez żadnych problemów.

 MG 1384


Ważący 120 ton generator przejechał trasę z Czech do Zabrza. - Całkowita masa transportu w tym przypadku wyniosła 204 tony - podkreśla Damian Bednarz, prezes Bedmet Logistic.

Transporty ponadgabarytowe to temat rzeka. Jest ich aż 7 rodzajów, w zależności od ciężaru i wymiarów. Firm, które realizują takie przedsięwzięcia jest niewiele. Przygotowanie do przeprowadzenia takiego przejazdu trwa czasami rok. TVP3 Opole przygotowała serial dokumentalny odsłaniający tajniki transportów ponadnormatywnych.

To pierwsze takie przedsięwzięcie opolskiego ośrodka publicznego nadawcy. – Ten serial dokumentalny jest dowodem na to, że mniejsze ośrodki regionalne TVP kryją ogromny potencjał. Jestem przekonany, że produkcja „Ponadnormatywni”  będzie nie tylko doskonałym materiałem dokumentalnym, ale także promocją naszego województwa. Mało kto wie, że Opolszczyzna słynie z doświadczonych i prężnie działających firm na rynku transportu ponadgabarytowego. Nie tylko w kraju, ale i w Europie –mówi Mateusz Magdziarz, dyrektor i redaktor naczelny TVP3 Opole.


ponadnormatywni 001

Bedmet Logistic podjął się transportu ekskluzywnego jachtu z Ropczyc do stoczni we Włoszech.

Wymiary zestawu to 40m x 7m x 4,5 m a jego waga: 50 ton. - Przygotowania do tego transportu trwały wiele miesięcy. Dopiero po opracowaniu szczegółowego planu przejazdu i uzyskaniu niezbędnych pozwoleń klient uznał, że przewiezienie jachtu bez konieczności dzielenia go na mniejsze elementy będzie możliwe - mówi Radosław Siemasz z działu handlowego Bedmet Logistic.

jacht3 001