drogowy4 road
transport
ZOBACZ WIĘCEJ
inland
transport
ZOBACZ WIĘCEJ
sea
transport
ZOBACZ WIĘCEJ
relocation
ZOBACZ WIĘCEJ
railway
transport
ZOBACZ WIĘCEJ

Przełom roku to zawsze dobra okazja do podsumowań i przygotowania planów na najbliższą przyszłość. Postanowiliśmy oddać więc odwiedzającym naszą stronę krótkie zestawienie tych wszystkich najważniejszych wydarzeń minionego roku i zarazem podzielić się refleksjami na kolejne 12 miesięcy. A w 2014 roku działo się, oj działo! W tym artykule spinamy klamrą wszystkie kwestie marketingowe firmy.

kartka

Początek minionego roku przyniósł w naszej firmie sporą zmianę multimedialną. Większe niż zazwyczaj siły skierowaliśmy w kierunku naszej strony internetowej, fanpage na portalu Facebook oraz kanał YouTube gdzie już od kilku lat pojawiały się profesjonalne materiały filmowe z realizacji transportu ponadnormatywnego. Wszystkie zmiany jakie zaszły w tych obszarach możemy ocenić w pełni pozytywnie.

Zwiększony ruch na naszej stronie to efekt nie tylko zmian wizualnych, aktualizacji danych ale przede wszystkim regularnie zamieszczane newsy z życia firmy. Całość jest ściśle zintegrowana ze wspomnianymi już fanpage'm oraz kanałem YouTube, dzięki czemu żaden gość na www.bedmet.pl nie pominie nowego materiału wideo czy aktywności na Facebook'u. - Nasi klienci, sympatycy a często też osoby, które niewiele wiedzą o transporcie ponadnormatywnym mogły w sposób przystępny i ciekawy dowiedzieć się o najważniejszych zadaniach z jakimi mierzyliśmy się w 2014 roku a także poznać najważniejsze wydarzenia z życia firmy – mówi Damian Bednarz, prezes Bedmet Logistic.

Rok 2014 fanpage Bedmet Logistic zamknął z imponującą liczbą 5 tysięcy fanów. To ogromny wzrost biorąc pod uwagę, że na początku minionych 12 miesięcy ten wskaźnik nie przekraczał 500 fanów! Sympatykom naszej firmy na popularnym „fejsie" nie można zarzucić braku aktywności. Chętnie biorą udział w licznych konkursach, komentują (często bardzo fachowo) zamieszane materiały i dzielą się z nimi za pośrednictwem swoich kont. Rekordowe wpisy z naszego fanpage'a docierały do kilkudziesięciu tysięcy użytkowników Facebook'a!

Chętnie oglądacie też przygotowywane przez nas materiały wideo oraz zdjęcia. Nie sposób zliczyć liczby wyświetleń zdjęć z realizacji transportu ponadnormatywnego, które zamieszamy w znacznych ilościach na naszej stronie i fanpage, ale wiemy za to, że kanał YouTube zamknął 2014 rok z ilością ponad 60 tysięcy wyświetleń i ponad 200 subskrybentów. Co ważne, nasze produkcje oglądają widzowie nie tylko w Polsce ale też w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Rosji, Austrii, Holandii, Czechach, Francji a nawet w Tajwanie i Japonii.